Darling, you'll be okay

Har precis gjort klart "noboken", fyfan vad skönt! Var tvungen att skriva om allt för att jag hade skrivit så slarvigt och det gick inte läsa. Kul info va??? 😏

Nämen ska nog he mig ut på en promenix i det fina vädret, eller är det fint väder just nu? Vet inte... Idag var det ju då verkligen helt sjukt varmt, aldrig svettats så mycket som jag gjorde idag när jag skulle spela in bland de sista scenerna till vår underbara film. Är så himla less denna film, tror på riktigt att jag ska fira när alla scener är klara 🙏 sen så har jag varit tvungen se hemsk ut i flera veckor, asmycket smink å allt, inte min grej...
Bjussar på en bild på mig och mina vackra syskon. Haha ingen utav bilderna jag lägger ut hänger ihop med inlägget, men det får man ta ibland alltså. Tack för förstående människor 💕



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0