Problem

Haha känns som att jag sitter och skriver ett sms till mig själv typ...inga läsare liksom. Vill dock inte att alla ska kunna se min blogg, men att de jag känner, älvsbybor typ, kan se den. Åh, problemen är så stora just nu, håller ni inte med?? 

Ja men efter jag kommit hem från Jennifer var det bara att sätta igång med pluggningen. Allt ska vara klart till på fredag, så har lite att göra, skönt att göra bort allt är min tanke 😊 eftersom min mamma har nycklarna till gymmet så kan vi inte fara dit som var planen. Men istället får det bli en promenad, börjar bli gode bra med mina promenader nu, high five på den liksom ✋


Detta inlägg får mina babes vara med på, förstår att ni är avis att jag har en bild med dem.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0